ctrl-alt-delete

Läste hertiginnas blogg häromdagen, hon hade mer eller mindre blivit dumpad (som hon skrev själv) av det lilla aset, he was not that into her.
Jag tyckte det var bra gjort, att erkänna det för sig själv, "he´s not that into to me"
Jag ringde upp henne på vägen hem till resident Mira, -"Har han inte svarat än?" Neee.. svarade Hertiginnan.
Ctrl-alt-delete, starta om, sa jag då.


Någon dag senare skickade jag sms till henne, "Sug på den här. förfest hos ngn av oss, vi dricker lite vin och kanske ngn drink. Vi tar tuben in till stan och sen vidare till ett av mina nya favvoställen E, inget inträde, tar en öl kanske eller ser till att bli bjudna ;), shakear loss på golvet och sen på morgonkulan tar vi tuben hem, Sug på den och smaka lite..."


3 sekunder senare fick jag svar.
"haha, jag är på. På lördag va? Jaa, vi behöver komma ut och flirta lite ;)"


And so it is.

Vi kör en ctrl-alt-delete-starta-om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0