måndag, och jag är sliten som faen....

Herre min je.
Jag säger bara herre min je.

Helgen har varit helt underbar, jag gillar Skåne...
Det platta söderlandskapet är fint, trevligt, lite smågrötigt och L O V E L Y !

Den omtalade festen i lördags blev kanon.
Vi startade redan kl. 14 med diverse lekar och annat...

Ryktet om mig "att man inte super mig under bordet" hade spridit sig rätt fint... Haha!
Skönt när jag själv inte sagt det till någon förutom Andreas, som i sin tur sagt det till Sabine och Magnus och som Magnus sen spridit vidare till alla andra... Så roligt.


Men ord som återkom under kvällen var:

* DIG super man inte under bordet
* vill du ha en till drink?
* du är en go tjej
* P åååååå ga tåååååg
* Jag fattar inte danska...
* Vad händer?
* Malin, vill du ha en till fördrink?

och en jävla massa mer som jag inte kommer ihåg......

Jag har delat säng med en karl hela helgen, och inte vilken som helst utan Mirre.
Alla tiders katt. Han kom och buffade på mig vid 3 första natten jag sov... Sen la han sig bredvid mig inatt, under täcket... Väckte mig med pussar och värmde när det var kallt.
Precis som en karl ska.

Sen måste jag bara säga att Sabines mammas hundar, de 4 små prinsarna och den lilla sessan kan vara de sötaste jag sett på länge...
Och den minsta, han är 5 månader eller ngt....
Sååååå jävla söt, han e helvit och jag kallade honom snöboll.
För att han är helt vit.

Jag får kanske lägga upp lite bilder sen....
Likaså från festen...




Nu sitter jag på Andreas jobb.
Surfar bort lite tid, mitt tåg går inte förrän några timmar...
Men jag tänkte kanske ta mig en runda på stan, kolla in sista rean och kanske köpa ett påslakanset till min far.

På ett sätt känns det förjäsiken trist att lämna Skåne, 
men på ett sätt känns det skönt att komma tillbaka till min familj...
Hoppas att vädret håller i sig.
J A G  V I L L  H A  S O L  D E S S A T V Å  V E C K O R 
S O M  Ä R  K V A R  A V  M I N  S E M E S T E R !!





Puss på er!
Ta hand om dig!
Au revoir, M

Kommentarer
Postat av: Jojo

Found ya! :)

2007-08-20 @ 22:24:01
URL: http://ailura.blogg.se
Postat av: malin

Hej Mallan ! =)
Såg ditt inlägg. TACK. Jag ska ha det SÅÅ bra ! är så trött på jobb o sitta och behöver en riktigt skön semester =) så de ska jag ha !
Synd att du inte kom på tjejfesten,de var riktigt trevligt... kram kram kram

2007-08-21 @ 19:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0