Vem faen e Bob?

 Oj oj oj... Sicken helg det var.... 

Jag var ju på kryssning med min förra klass från Båstad.... Skulle bli värsta reunion, alla nästan skulle ses och jag såg verkligen framemot det.
Men icke sa nicke, det blev bara 9 pers till slut.. och alla vi som är i Sthlm.
En del jobbar jag med varje dag, en del ser jag varje dag, en del pratar jag med varje dag i telefonen eller sms... Det är ju inte direkt så att man ställer frågan:
? Hej, det va längesen... Vad jobbar du med nu för tiiin?? 

Men, skenet bedrar.... Det va längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde i helgen....
Åt Jojo som tog priset ?kvällens fullaste?.
Hon visste inte att hon var rolig, hon fattade inte hur man skulle ligga i sängen och att det faktiskt finns tandkräm som har en röd strimma i sig...
Haha, det va så roligt.. så roligt, you made my evening girl. 

Jag hade skittrevligt hela helgen.
Vissa var lagomt fulla, vissa gick och la sig tidigt och vissa strippade...I
nte bara på dansgolvet utan även i kön till maten på morgonen sen....
Alla höll ihop fast att båten var stor och hade en massa olika däck....
Ja, förutom Jojo då som sprang runt med en Floridian som hette Bob...
Vilket jag undrade, vem fan e den här Bob egentligen... Jag har inte sett honom alls. 
Dagen därpå visade det sig. 

Trött och sliten klev man in hemma på söndagen runt 17..
Ville sova direkt men det e ingen idé då man ska upp och jobba dagen efter...   

Måndagen gick förbi med råge, skulle hjälpa Jojo att flytta.
Två vändor med bilen och det var klart, men satans som vi bar...
Jag och Mark. Soffa in, soffa ut, upp för 6 trappor...
Vi var så himla trötta på slutet så allt vi gjorde var roligt, VERKLIGEN ALLT!

Undrar vad som hände med Spriten ??


 Mycket garv på liten tid, det e härligt....!    


Sakta men säkert närmar sig fredagen, då jag ska ner till Helsingborg,
På lördag ska jag på 30-fest och någon fyller 34 samma dag.



Glöm för bövelen inte, 
You?ll never know until you try! 



Ta hand om dig nu,
 Au Revoir, M

Kommentarer
Postat av: Frida

Malin, jag hoppas verkligen att vi träffas när du är i Helsingborg!! Du skulle bara våga komma hit utan att höra av dig. Jag röstar för att vi åker till Danmark och köper lite sprit och sen dricker vi upp den... Hehe :D Puss babe

2007-08-29 @ 20:54:32
URL: http://projekt25.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0