Att vara vuxen.

Gjorde ett test på nätet idag.
www.vuxenpoang.se

Min vuxenpoäng är: 16,1
Och min ålder borde vara 29,4 enligt Sveriges Vuxenpoängstyrelse.

Är det bra eller dåligt frågar jag mig då?
Att vara äldre än vad jag egentligen är?
Är det det som kallas "att vara lillgammal" ?

Det har jag iofs hört hela mitt liv, särskilt när jag var liten...
"Malin, hon / du är så lill-gammal"

What´s up with that?

Men är därför jag känner mig mer vuxen än andra ibland?
Mer mogen?
Eller är det för att jag är tjej?



totalt mörker.


Men snälla, håll en tumme för mig ikväll...


Ta hand om dig,
Au revoir, M

Kommentarer
Postat av: emma

haha, jag gjorde oxå testet, fick 16 poäng.. rolig grej =)
Malin..nu har jag SEMESTER!! hoppas vi kan ses snart..saknar dej som fan....kramar!!!

2007-07-06 @ 18:01:49
URL: http://veloouria.blogg.se
Postat av: Linus

Jag fick bara 13 poäng. Men så är ju jag så sjukt mycket yngre än du - du börjar ju bli tant. ;-)
Puss på dig Sugah-Pie

2007-07-12 @ 06:01:59
URL: http://sthlmareigbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0