För jag har bara regn hos mig...

Idag är en dag då det regnar hela tiden till och från.
Konstig mening det där blev...

2 veckor kvar till semester nu.
H Ä R L I G A  S E M E S T E R   I  3  V E C K O R!!!    LOVELY!


Idag saknar dig Emma, väldigt mycket.....
Känns lite jobbigt just nu.





Nee, nu ska jag hem.
Måste åka till Jonna och tvätta idag, hur kul känns den?
"Hej jag heter Malin, jag släpar mina lortiga kläder på tunnelbanan som en annan jäla tok..."
God damn.


Jo förresten, jag var på Sean Paul igår.
Jag blev glatt överraskad. Sean är grym på att få igång en publik, han var för övrigt helt galen.. Som en studsboll.





Nu går jag.

Ta hand om dig,
Au Revoir, M

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag grät nästan en skvätt när du skrev om mig.. jag är så jävla svag just nu malin..det bara regnar, jag har inga pengar..allt bara suger hårig äcklig GUBBPUNG! Jag vill ha sol, jag vill vara med dig malin!!!! MISS UUUUU!

2007-07-12 @ 18:25:07
URL: http://veloouria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0