Nu äre helg minsann, igen...

Jaha jaa.
Då var ännu en vecka avklarad och helgen närmar sig sakta, men säkert.

Och vet ni vad? Jag har ingenting planerat....
Förutom en eventuell visit till Jojo, en till Isabel iväll och troligen en liten visit in till stan på söndag....
That´s it.

Rätt skönt.
(Även om jag måste erkänna att paniken slog mig igår, vaffan ska jag gö i helgen?)

Jag tänkte ta mig en tur till Vinterviken, sitta på en klippa där med bra musik i lurarna och bara vara för mig själv en stund... Ni vet sådan där nu-tänker-jag-ta-hand-om-mig-själv-vara-för-mig-själv-spa-weekend som man aldrig gör, utan bara tänker.
Men denna helg ska det bli av, iallafall några timmar :)




Klockan är 10 i 3, vi får sluta tidigt från jobbet idag vilket innebär att vi får gå hem... Alldeles alldeles snart.





Jonna, tack för samtalet inatt och för dina fina ord.
Du e go gumman! Kärlek!






Ta hand om dig.
Au revoir, M


Kommentarer
Postat av: emmsan

Heej gumman!!! Såg att du kommer he nästa helg?! Kommer du på kalas på lördag då? När jag fyler ååår :D Saknar dig, ringer dej sen..puuusssss

2007-07-20 @ 16:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0