Vad händer?

Det är frågan som jag har ställt mig sådär ett antal tvåhundrafemtielva gånger i helgen.
Inte får jag något svar heller
.

I fredags gjorde jag inte ett piss.
Vi slutade tidigt från jobbet, hela avdelningen gick hem vid 3... Vilket var väldigt uppskattat.
Jag hade så himla ont i magen, ibland suger det verkligen att vara tjej.
Hem, la mig i sängen direkt efter det att jag proppat i mig sidär 2-3 Ipren.
Sov till och från hela kvällen. Isabel ringde och frågade om jag ville med ut...
Hade gärna hängt på, men eftersom magen var dum så blev det aldrig så...

På lördagen var det lungt, ett tag iallafall...
Jonna kom förbi och vi drog in till stan (Jonna köpte en väska, så nice) Sen mötte vi upp Patrik och Emelie.
Var på väg över till Grönan, men bangade (jaa, ni läste rätt)  jag B A N G A D E! Inte likt mig.
Men iallafall.... Vi åkte över med Djurgårdsfärjan tur och retur jag och Jonna, bara för att ha ngt att göra liksom.

Just det ja, vi råkade ut för en blottare oxå... God damn. "Han gjorde ju bara reklam för sig själv" som han sa.
Herre min je.

Sen gick vi upp på terassen och skulle säga hej, och då var det meningen att vi bara skulle säga hej till Micke och Carro och de som satt däruppe...
Ett hej blev ett glas vin, ett glas vin blev två... Men sen var det nog.
Jojo kom förbi terassen hon oxå.
Det var trevligt, en spontangrej som var så trevlig.
Jag gillar det här med att vara spontan. Det e min grej!

Sen åkte vi hem till mig. Jag, Jonna, Jojo (de forna kombosarna) Patrik och Emelie.
Vi kollade på 50 first dates (för femte gången kanske) Men den e så bra, så kärleksfull.
Jojo somnade inte K O R S  I  T A K E T! däremot somnade Jonna rätt direkt... Vilket verkligen inte är likt henne.

Jonna sov över hos mig. Och än en gång har jag fått det bekräftat, jag sover verkligen konstigt...
Jag ligger på mage, med huvudet i mina händer.... alltså med armbågarna i madrassen och sen huvudet vilandes i händera... Hur sjukt är inte det egentligen? Och undrar hur man reagerar om man sover ihop med mig?
Jonna trodde ju att jag var vaken...  Men icke sa nicke.


Igår gjorde jag inte så mycket heller.
Jag tog en kaffe med Isabel och Sophia.
Sen satt vi oss vid slussen och nöjt av vädret trots att det blåste som F A N !

Och just det ja, Patrik hjäpte mig med min cykel igår...
Den är så fin nu.
Kanske ska ta mig en tur ikväll.
Kolla läget liksom.



Nedan följer två bilder  från lördagen.
Jag varnar känliga läsare.
Det är inte vackert.



         




Nej, nu ska jag fortsätta jobba.

Och Emma, jag kommer hem den 28e... Vi kanske kan ses då?



Ta hand om dig,
Au revoir, M

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Malin, love! Klart jag kan måla en tavla till dig! Vi får prata igenom dina önskemål nån gång så får vi se vad jag kan göra. Kommer du vara i Falun nåt i sommar? Jag åker till Dalarna på fredag och blir där i lite drygt en vecka. Det skulle ju vara jätteroligt att ses! Puss på dig darling!!!

2007-07-18 @ 11:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0