var fan e sommaren?

Idag är en bra dag.
Förutom vädret. P I S S VÄDER rent ut sagt....! :(
Inte för att det regnar, utan för att solen inte skiner.....
Jag vill ha sol, paraplydrinkar, vänner runt i kring mig...

Jag vill träffa Marie.
Jag vill träffa Emma.
Jag vill träffa Isabel.
Jag vill träffa Andreas.
Jag vill träffa mina gamla vänner från Falun och från Ludvika.



Trädet behöver vatten.




Idag ska vi iallafall ut en sväng efter jobbet och dricka lite öl och äta gott.
Och på fredag, då går jag på semester.
3 veckor.

Men jag vettefan hur veckorna ska räcka till bara?
Det e så mycket jag vill, och så lite tid....



Aja.
Ta hand om dig,
Au revoir, M

Kommentarer
Postat av: Linus

Oi! Vad hände med mitt namn på den där listan?! ;-)

2007-07-27 @ 21:57:20
URL: http://sthlmareigbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0