Dum eller inte? Bra eller anus?

Imorse klev jag upp kl. 06.00 pigg som en annan jäla gnu,
trodde först det var fel på mig eftersom jag inte svor åt klockan....

Tänkte, skönt... Nu kan jag ta en lugn morgon... Dricka te... Titta på nyhetsmorgon.... Välja kläder i lugn och ro.... Fixa med håret och dona med fejset.

Det gick hur bra som helst, tills jag insåg att SHIT klockan e ju fasiken 10 i 8....
Jag som hade tänkt vara på jobbet innan 8....


Men, jag satte på mig skorna, vinterjackan och tog min termosmugg för att traska iväg mot tuben.

Kom till Zinken då jag inser, SHIT jag glömde plattången i hemma... Med kontakt i och allt.

Det var bara att vända om (vill inte att det ska börja brinna i min fina lya).

Kom hem och insåg då att det är nog fel på mig ändå, jag hade ju stängt av den...

Allt åkande fram och tillbaka i onödan.


Gled in på jobbet innan 09.00


Nu sitter jag här, ska nog snart åka hem...


Ska på bio ikväll med lilla Selma.

Det ska bli fun att se henne igen, det e nog nästan 2 veckor sen nu.....

Jag kommer bara inte ihåg vilken film det var...... Eller jo.... Vänta.....

Den här:



image43




Well well, that´s all for today.

Hörs, M







Det är något som ligger i luften idag...

Vad vet jag inte.


Kommentarer
Postat av: Emma

Malin din lilla gnu.. i miss uuuu.. snart ses vi!!

2007-11-15 @ 21:45:43
URL: http://veloouria.blogg.se
Postat av: Anonym

Kul atts e dig igen... puss min lilla Fridolf :)

2007-11-16 @ 11:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0