Hej hallå bloggen.


Daaahhh... Vad sjutton ska jag skriva?! [hjärnsläpp]

Var ju på Takida igår, det va verkligen helt lovely...

Fan så grymma de är. Så jordnära. Så roligt. Och så bra musik.

Det e nästan klassat som bland det bästa.

Har varit besatt idag av en låt från igår, Febble Pride...

God damn that´s good.

Det kändes nästan som om det va en liten privatspelning, det va inte alls mycket folk och man satt ner i stolar.

Tack Jojo för att du tog med mig!


Tänkte på en sak häromdagen, daaahhh... Jag tänker iofs rätt ofta.

Men ändå, det jag tänkte speciellt på var alla gamlingar nu när det börjar bli halt ute.

De kan verkligen inte ha det lätt, tänk dig själv..

Att vara stel som en pinne och försöka koppla av när du går nerför en backe som verkligen är som en isbana.


Imorgon beger jag mig norröver.

Ska "hem" för lite partaj, umgänge och klippning.


Ems mamma fyller hälften 100, Mepplish har införskaffat ny lya, jag måste kirra den här förbannade utväxten.

Jag ska umgås med mormor och de, pappa och mamma, brorsan, Mepplish och Em så klart.




Det e mycket nu. Men roligt mycket.

Vi hörs imorrn, kanske...


Ta hand om dig // M


Kommentarer
Postat av: Jonna

åhh jag vill också hem. Så avis.. och så saknar jag dig. Puss!!

2007-11-23 @ 18:11:31
URL: http://jonnanoblin.blogg.se
Postat av: Mepplish

Darling!
Fan vad glad jag blev över att få träffa dig i helgen!!! Du är så full av energi som är obeskrivlig,du är min goooing du! Sakanar dig redan, tiden gick för fort! Hoppas vi kan ses snart igen.
Ta hand om dig!
Puss puss puss

2007-11-25 @ 20:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0