Kryssning och gungande dansgolv...

Jag vet att jag borde skriva om min helg på båten.
Jag sammanfattar den kort.

- fylla
- MYCKET människor
- bra musik
- mer fylla
- hånglande människor
- nakna män i korridoren
- spya (inte jag)
- ännu mer fylla
- taxfree och vodka
- gamla vänner
- nya vänner
- lite mer fylla
- i säng vid 06.30
- vågor vilket resulterade i gungande dansgolv
- trevliga människor
- dansband och bugg, på en rock-kryssning ?!
- läger-varning i trappen
- gittarspelande människor
- stulna klockor som inte blev av
- twister
- småtjatter och lite, men bara lite mer fylla...


And I like it :)


Nu ska jag försöka ta tag i mitt liv.





So long  / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0