Listan, utmanad av Emma.

Reglerna är:
1. Länka till den person som utmanat dig
2. Berätta 7 sanningar om dig själv
3. Utmana sedan 7 personer (högst) i slutet av ditt inlägg

Utmanad av: http://www.veloouria.blogg.se/  ----> Emma


Sju sanningar om mig:
1. Jag föddes en kall vinternatt, exakt kl.00.00.00 ploppade jag ut från mammas mage.
2. Jag heter Malin efter Malin i Vi på Saltkråkan som var pappas favorit i serien.
3. Jag har tävlingsbuggat i 9 år (ångrar det bittert att jag la av med dansen).
4. Jag har Junior SM-guld i konstsimning, då i lagsimning
5. Jag har typ inga leder i mina tår, kan böja och vrida i princip hur mycket som helst utan att det gör ont.
6. Jag har vart med i TV-programmet Packat och klart
7. Jag har en väldigt tydlig mörkgrön iris-ring i ögat.

Jag utmanar: Jaaa, eftersom Emma utmanade båda Jonna och Ekan, så utmanar jag väl Linus och Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0