Blått och lunch

Jag var hemma hos Kära Jonna aka. Selma aka. Hertiginnan aka. Jonnie igår, skulle fixa hennes utväxt och göra en blondin more blond som man säger...

Problem nummer ett, var att tjejen köpt en ny färg som vi inte testat innan.

Problem nummer två, var att blekmedlet "avreagerade" sig på Jonnas hår.

Problem nummer tre, Jonna har numer blåa tendenser i sitt hår..

Problem nummer fyra, vad gör vi åt saken?


Jonna har ju mer eller mindre P A N I K, tro mig, hennes hår är heligt!

Det vet jag efter att ha vart med om diverse tårar när jag varit snäll och hjälpt henne klippa, färga och dona med kalufsen...


Men det löser sig, om några dagar hoppas jag att det har lagt sig och att Jonna vågar gå utan kepa.

Eller varför inte skapa en ny trend, vi som har blått hår ?! Kom igen.



Jag borde oxå fixa kråkboet i huvudet, ser ut som jaaa... vette sjutton, hej kom och hjälp mig....




Men jaha. Det är tydligen lunch nu, alla på avdelningen bara försvann...

Galet, jag ska iallafall njuta av min lunch, egenlagade fläskfilé-gryta och ris.

Med sallad till.

En sak är säker, jag skulle nog aldrig kunna bli vegan eller vegetarian.....



Hörs sen,  M


Kommentarer
Postat av: Hertiginnan

Jag är glad ajg har dig iaf :) puss

2007-10-10 @ 17:56:54
URL: http://jonnanoblin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0