Monday bloody Monday.....


I torsdags var jag på Banditfest. Det va trevligt men satans så mycket folk...

Herre min je, det brukar vara MYCKET folk, men det va fan helt galet...

Kanske beroende på att det var ett sådant litet ställe vi var på.'

En halvtimme stod jag i kö för toaletten, för det fanns nämligen bara en toa på hela stället...

Och jag tänkte hela tiden " man borde ställt sig i kö innan det tryckte på, då hade man vart lagom kissnödig när man kom man"

Men ne, jag ställde mig när jag nästan var panik...

Varför lägger jag energi på detta ?


Well well....

I fredags slutade jag vid fem, åkte hem till I för lite idol-kollande.

Sen mötte jag upp Mepplan för ett glas vin på Odenplan.

Det va trevligt, skönt att träffa henne igen och prata om allt som vi inte pratat om på ett tag...

Hon var så glad, och jag var så glad för hennes skull.

Herre min je, det börjar gå bra nu för henne.

Mepplish sov över hos mig, i samma säng... Mysigt! ;) haha.


Under natten hade jag väldigt konstiga drömmar, vaknade flera gånger och det blev ju inte bättre av att när jag vaknade och insåg att det ligger en annan tjej bredvid mig... Gjorde inte saken bättre och trodde fan nästan att drömmen var sann där ett tag.
Men eftersom att jag känner mig själv så bra, no way josé....


I lördags drog vi in till stan för att shoppa loss, eller ja.. Mepplan gjorde väl snarare.

Mötte upp Palm och Selma och genast blev det "för här kommer alla viljor på en och samma gång"

Men det löste sig.


Jag åkte hem, Mepplan åkte hem


Dags att göra sig FAB för hemma-förfest med brudarna, trodde jag ja.

De flesta bangade, av olika anledningar så till slut blev det bara jag, I och Parkis som donade till det..

Vi doppade jordgubbar, äpplen, päron, psysalisar och vindruvor i min nyinköpta "choklad-fondue-mackapär"

Det va väldigt uppskattat må jag säga, broytchens did like it a lot.

Jag meeee....


Sen var det dags att bege sig ut på stadens gator, målet för kvällen "sitta-ner-dricka-bra-musik-varierat med folk-ålder-snyggon-och slon"

Vi gick till Gallways.


Det va längesen jag var där men när jag väl kom in, så kom jag på att jag verkligenm gillar det här stället.

Just för att det är så blandat med åldrar, musik, snyggon, mindre snygga, tjejer och killar...

Det e nice.


En av alla sjuka/glada och trevliga tillfällen var när det kom fram en kille till mig och viskade i mitt öra: "Ligga?!"

Oh no... Jag går inte på det där.


Och vakterna, de var så roliga.

Tror nog att jag såg den mest biffigaste vakten nånsin, god damn.. Hans armar var som en hel trädstam.

God damn alltså....


Det hände en del annat oxå, but my lips are sealed ;)

Tog en taxi hem och däckade väl mer eller mindre av direkt.

Igår gjorde jag inte ett piss i princip, rather soft.




Just det ja, fyndade en del i torsdags...

Här är lite av det jag shoppade.



         

Stöveln ser inte egentligen alls ut sådär, den har snörning hela vägen upp och är i mörkmörkgrön....
Stöveln kostade bara 100 spänn, kom igen. Inget att orda om även om jag knappt kanske kommer använda de.
Pumpsen kostade 340 spänn.
Sen köpte jag 2 tröjjor på Gina, fanns inga bilder och en del annat småtjafs...
Rätt nöjd.







Och du,

You cut me open and I
Keep bleeding
Keep, keep bleeding....



Vi hörs, M


Kommentarer
Postat av: Mallan

Hej Gumman! Såg din kommentar. Kul å höra av dej.
det var inte igår...!
Ja! Mitt hår gror å växer :) bra det...
Hur e det med sthlmsbruden ? partar järnet !!
kommer du upp nått till jul? om, isf när ? skulle vara kul att träffa alla hemma hos mej och ha "lilal julafton" eller nått sånt ! hör av dej, kraaaamar. och HAPPY HALLOWEEN !

2007-10-29 @ 17:12:09
Postat av: Mepplisch

Baby love! Miss you......De var sååå kul att se dig, det var ju ett tag sedan sist, mycket att prata om :)
Hoppas vi ses snart igen!
Löööv ya!
Puss puss puss!

2007-10-29 @ 21:23:50
Postat av: Jonna

Nöär du skriver skriver du fan långt :D

2007-10-30 @ 15:47:56
URL: http://jonnanoblin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0