Dreams are what they are

Har du nånsin drömt så verkligt att du trott det var sant när du vaknat?

Du har vart förälskad, ledsen, arg, besviken, förvirrad o.s.v...


Inatt drömde jag jättekonstigt....

Jag var på väg att bli tillsammans med en kille. Jättefin kille.

Inte typiskt min stil på grabbar, men ändå väldigt fin kille..

Omtänksam, humoristisk och glad kille.

Vi sov tillsammans. Sen när vi vaknade på morgonen tillsammans dök en annan tjej upp...
Tydligen hans förra tjej, hon var galen...

De gick iväg, hade värsta samtalet.

Hon kom tillbaka. Sa till mig " Grattis, du har just fått världens skitstövel till kille"

Jag log.


I nästa scenario var jag på väg till världens partaj med min kusin, yngre kusin..

Jag skulle smussla in henne på stället (hon är 10 år yngre än mig).

Det gick, för att jag kände vakterna.

"Min kille" gick omkring där och var social med en massa folk..
Och varje gång han såg mig, fick jag världens leende av honom och världens pirr i magen....


Jag vaknade och var kär.

Lyckligt kär.


image65


Men det mest mystiska med denna dröm var att jag fick se killens ansikte,

det har jag aldrig fått göra innan när jag drömt om ngn kille...

Undrar var min drömtydar-bok är ?!





Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det är skumt att man oftast aldrig får se personens ansikte, men coolt! Får se vad din drömbok säger gumms!

2008-03-02 @ 08:40:50
URL: http://thevolup.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0