118 100

haha, jag blev inspirerad av Miss Hertiginna (läs Jonna)...
Jag testade att kolla upp mig själv, jag skrev  "Vem är X i X?"  och skickade det till 118 100.

Detta var vad jag fick till svar:

" X är en hygglig tjej som har en märkligt fascination för Tyskland.
Mustacher, 90-tals frisyrer och stora koncentrationer av bokstäverna s, c och h gör henne enormt exalterad.
X lever även något av ett dubbelliv då hon då och då rycker in som vikarie åt sin namne på Radio Båstad"


Haha, nog för att jag och hårfager på jobbet låtsas prata med tysk brytning på jobbet ibland, men en fascination ??
Ohh no!
Bokstäverna s, c och h..... Varför just dessa ??


jodå såaaaattthhhhh

Kommentarer
Postat av: Carro

hahahhahahaa... roligt det där!

2008-05-22 @ 21:20:22
URL: http://thevolup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0