Kärt barn har många namn

Enligt Linus, heter jag Sugah-pie.
Jojo kallar mig ängel, Isabel kallar mig för hjärtat och jag fick höra i helgen att jag var den "vackraste människan han någonsin sett i hela hans liv".
Jonna kallade mig för älskling häromdagen, och Marie kallade mig hennes kärlek...
Andreas säger alltid baby till mig, verkligen alltid, och Emma kallar mig sin andra hälft, högra delen...
Emma i Göteborg kallar mig Pojacka, Micke säger Star....
Johan säger Maklan och hur det kom till är en annan historia.

Inte för att skyta, men kärt barn har många namn.

En sak jag inte tål att bli kallad är dock, Malle. Det e galet fult och det rimmar på balle, inte heller så vackert ord.




Igår var en bra dag, solen sken när jag vaknade och sken hela vägen till jobbet.
Idag var en lika bra dag, hoppas morgondagen blir lika bra...



Kommentarer
Postat av: emma

Malin Darling, heter du i min telefon...by the way :) kommer jag aaaaldrig ändra på..!!
pussokram!

2008-05-08 @ 23:04:50
URL: http://veloouria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0