Mobilknas och surf's up

Missade min träning idag, iofs gjorde det inte sååååå mycket då jag (klapp klapp på axeln) gick upp och gick imorse, en timme på morgonen, det är inte illa pinkat.
Detta trots ett besök på Café Opera igår med jobbet.

Det har vart / är fortfarande knas med Telias nät idag....
Det går inte att ringa till mig, och jag kan inte ringa..... Till och från,
Enligt Telia kan det hålla på hela natten, tills imorrn kanske.... Känns lite jobbigt då mobilen är den enda kontakten jag har med omvärlden, mobilen är nästan mitt allt..... Nästan bara.
Men har man ingen dator hemma eller ingen hemtelefon, så är det rätt pissigt när mobilen lägger av.

Jag har en fundering, undrar vad man heter i vänners/kollegors/familjs/whatevers mobiler.... ?
Jag har ju ett par som jag har döpt till deras nickname de haft på diverse sidor, en del har mina egna smeknamn, en del heter det de heter, en del namnet sen vad de jobbar med.....

Well well, jag är hos Jonna nu.
Vi slökollar på Talang 2008. Ja, du läste rätt.

Efter det, blir det Disney, Surf's Up.



Aaa jo just det, imorrn ska jag till Carro och Micke på tupperware-party.
Nästa helg kommer brorsan och familjen L. Och G.
Helgen efter det kommer mamma hit.
Helgen efter det kommer Em.
Sen kommer besök från Skåne.
Sen fyller brorsan år.
Sen efter det är det semester....


Det händer grejjer.
Men trots detta känns det som om tiden står stilla ibland, hur kommer det sig ??
Och ibland, vill jag verkligen ta tillbaka tiden ett par dagar, veckor.....
Men bara ibland.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0