No air.

Hoppla va längesen det va... Vilket tyder på att jag inte haft tid att uppdatera här....
Det har vart rätt intensivt nu ett par - 3 veckor, galet mycket att göra hela tiden, och alldeles för lite sömn....

Känns som om jag lyckats samla på mig lite vuxenpoäng på senaste halvåret,
Ett par iallafall:

[X] Fast jobb, anställning..
[X] Första hands kontrakt på min lägenhet, underskrivet och klart...
[X] Slutat bitit på mina naglar, äntligen!
[X] Börjat pensionsspara, på tiden!

Sen är det ett par grejjer kvar, men det kommer med tiden...

Den senaste tiden har jag även gjort/vart på:

Åland:

Min kära underbara lillebror har flyttat dit och jag tog ledigt en dag för att hjälpa honom med att komma dit med allt..
Mamma var ju såklart med hon oxå.
Kändes lite vemodigt att lämna honom där, helt ensam, i en stad han inte känner till och känner i princip ingen förutom de han hälsat på på restaurangen där han ska jobba.

Jag förstår precis hur man kände sig när vi lämnade honom där för att bege oss in på fastlandet igen.
Been there, done that - Båstad.
Men min tid i Båstad, den kommer jag aldrig glömma.. Så många minnen jag har därifrån.
Roliga, sorgsna och helt knäppa.
Det var en underbar tid, jag ångrar inte en sekund idag att jag tog mitt mid tillfånga och flyttade dit.

Jag vet att bror min kommer trivas och skapa lika många minnen som jag gjorde.
Vi är ju trots allt släkt.

Visit from Skåne:

En vacker dag i april kom älskade Patrik upp med hans andra hälft Emelie.
Oj oj oj oj, sicken helg! haha
På fredagen satt vi hemma hos mig, grabbarna Grus från jobbet kom förbi och alkoholen flödade..
Jaaa, den flödade rejält för mig, eller egentligen inte. Jag tål riktigt mycket.
Men den här gången, hade jag ätit dåligt, stressat mycket och sovit alldeles för lite ett par dagar och det slog till ganska fort...
Jag somnnade redan vid 12 typ, och de sista gick väl hem runt tio i ett.
Inte likt mig alls. Men men, någon gång ska det väl vara jag som slår till oxå...
Emelie låg snäppet under mig...

På lördagen samlades vi hela ligen från Båstad och lite annat löst folk för en match i bowling.
Priser delades ut och vi gick sen vidare till Retro som låg alldeles intill..
Min mage var inte så sugen på alkohol denna kväll, konstigt, så jag tog det väldrigt lungt.
Men det var en kväll i sann minne-anda.
Skittrevligt för att säga det rakt ut.

På söndagen sen tog vi det väldigt lungt, chillade hemma en sväng, gick en sväg ovh sen in till stan.
Där hängde vi sen på terassen på Åhléns i gassande sol och njöt av kaffet (roséfin).

Tack för helgen skånepågen och skåneflickan!
Underbart att ni kom upp!


Banditkryssningen:

Den va i helgen som va, alltid lika galna människor som är med...
Men jag va inte riktigt på humör för det ska erkännas, men som alltid är det trevligt ändå.
Massa människor, fulla människor, snygga människor, mindre snygga klädval och en och annan nykter kanske.
Såg Pain, Dead by april och Renegade Five... Tyvärr missade jag Bandit Metalizers, tyvärr. De är bra!

Har inga bilder från kryssningen, min kamera låg hemma...
Men det gör inget.




Nu ska jag faktiskt gå hem, jobba på liggsåren en stund och kanske det blir en öl på snaps ikväll...
Kanske. Vi får se.





"Tell me how I'm supposed to breathe with no air
Can't live, can't breathe with no air
It's how I feel whenever you ain't there
It's no air, no air
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0